Idag

2008-06-09 @ 18:15:46

Den här morgonen var ingenting som vanligt. Jag hade ett otroligt flyt. Jag sov en halvtimma längre än jag brukar, tog en lång dush, hann med både att torka håret, sminka mig, äta frukost och brygga kaffe och jag var ändå i tid till jobbet. Väl inne på jobbet hade Emmelie köpt jättegoda kakor till receptionen och på radion spelade dom system of a dawn. Nu började jag bli lite misstänksam över att jag hade sådant flyt. Dock varade det ungefär bara fram till lunch. Då hörde jag på radion att det förmodligen skulle SNÖA på min student, jag snubllade in i en stor träplanka, rev ner den samt massa papper och loggor, brände mig på OCH spillde ut mitt kaffe på mig själv. Everything back to normal dvs.

Nu ska jag iväg på brorsans skolavslutning. Blir kanske lite tårta iaf :D







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-