Jag

2008-06-05 @ 13:23:34

Jag är som en för liten bägare

Fylld till bristningsgränsen

Minsta lilla droppe får inte plats i mig

Jag svämmar över

Jag är som ett löv för vinden

Flyger okontrollerat av en impuls

Jag tänker aldrig efter

Förrän det är för sent

Jag är som ett barn

Nyfiken och frågvis

Tycker om allt och alla jag möter

Älskar utan baktanke

Det är ditt fel

Det är ditt fel att jag inte längre kan hantera mig själv

Allting är ditt fel

Det känns lättare att skylla på dig för då slipper jag ta ansvar

Fast jag innerst inne vet

Bara jag svarar för mig själv







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-