Klupigast i världen, okej I edmit

2008-06-05 @ 22:41:00
Inte nog med att jag i förrgår på en sträccka av 100 meter och en tid på mindre än 5 minuter lyckades slarva bort båda bilnycklarna och husnykeln. Det kunde ju räcka med otur på en vecka, men icket om man heter Frida. Idag var det dags för mig igen att tabba mig. Min mormor skulle baka jordgubbstårta och hade slut på ingredienser och snäll som jag var erbjöd jag mig naturligtvis att köra iväg till ICA och handla åt henne. Väl framme i kassan så lyckas jag på något vis välta korgen, jag hade plockat ur allt utom den stora burken med jordgubbssylt. Det sa KRASH och jordgubbsslem och krossat glas flög åt alla håll och kanter. Som om inte detta var nog hade jag naturligtvis valt kassan där hela ICA:s skräck jobbar och om blickar kunde döda alltså. Det typ ångade ur öronen på henne och eftersom hon inte kunde skälla alltför mycket på mig som var kund var det närmsta anställd som fick ta smällen.

Efter detta ödesdigra handelsuppdrag åkte jag med Emmy och Annelie till stranden. Det var jättemysigt och bara andades sommar. På kvällen hade jag och Em picknick. Inte med saft, kaffe, bullar eller kakor utan med något mycket bättre. Det är fördelen med att äta med någon man känner väl, man picknickar på det man är sugen på! Dvs Chips, dipp, fanta erotiska frukter och massa Marabou daim.

image87






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-