Opperation rädda zebran

2008-06-03 @ 15:59:35
Just nu är det bara sånna där slödagar kvar i plugget innan vi äntligen blir fria. Lärarna undrade igår eftr förslag om vad vi kunde göra på bilden och jag föreslog till hela klassens irritation att vi skulle reparera den jättestora, trasiga zebran några bildelever gjort årtionden före oss och som stått och förfallit år efter år. Idag är jag dock sjuk så jag kan inte ens hjälpa till med "rädda zebran" och alla är ännu argare på mig förmodligen. 






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-