Paniken

2008-06-20 @ 11:29:34

Om ett par timmar har jag bjudit hem en massa folk. Det skulle bli najs, solen skulle skina och vi skulle sitta ute och grilla. Nu öser regnet ner och fortsätter det så här är varken sitta ute eller grilla ett alternativ. Så vad gör man för middag med en massa grillmat utan grill? Fläskfilén går ju alltid att göra något av men vad ska jag göra av majsen,paprikan,löken och champinjonerna??? :S Får väl ta och rosta dom i ugnen och hoppas det blir gott. Men men man får helt enkelt göra det bästa av situationen. Det blir nog trevligt ikväll ändå. Jag kan ju alltid vänta med maten tills vid åtta då alla är så hungriga att dom håller på svälta ihjäl så då märker dom inte om den inte är perfekt  :P
Eller oxå super jag ner dom innan så är dom inte heller så brydda i maten...

Det löser sig! Eller?



Postat av: Daniel

det blev en jätte bra kväll :)



puss på dig

2008-06-22 @ 16:57:43
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-