Sjung om studentens lyckliga dar

2008-06-14 @ 13:44:22
Hej kära vänner, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen men det är väl kanske först nu jag börjat nyktra till. Jag Frida Julia Nygren har tagit studenten och är numera nyskild från min älskade klass SMBL 05. Tack alla vänner för en underbar dag, ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag säger inget mer utan låter bilderna från i onsdags tala för sig själva.



  
   
  
  
  
  







Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-