Sommaren är här på allvar

2008-06-16 @ 15:23:44
Idag var första dagen jag lan säga att jag haft sommarlov/Ledighet?? Vad ska man kalla det? Det var lite smådrygt att jobba onsdag, torsdag,fredag då man var så slut efter studentfirandet. Jag oroade mig över att jag skulle jobba idag, jag gillar mitt jobb men idag ville jag verkligen vara ledig så det var skönt att få vara det. Jag och Em var inne i stan och glassade runt. Jag köpte en tröja, ett linne, ett par skor, en sjal, plastskedar, en fläkt, och batterier inför festivalen :D
Om bara två veckor åker jag till Belgien och får se en massa bra band. Jag längtar så otroligt mycket.

Först är det midsommarfirande hemma hos mig, det blir oxå najs. Jag och Em har dragit ihop ett skönt gäng och ska grilla och äta middag. Det blir fläskfile, majskolvar, färskpotatis, paprika, lök, oliver, champinjoner, jordgubbar, vin/öl och så någon förätt. GOTT. Och bäst av allt, eftersom det är min fest är SILLEN bannlyst från matbordet. Så vill ni äta rå fisk får ni käka det någon annanstans. Jag hoppas det blir fint väder och att farsan kommer sig för att montera upp terassvärmaren han köpt så vi slipper frysa.

Nu ska jag ut och lägga mig i hammoken ett slag och dricka min kaffe.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-