Min vecka

2008-06-24 @ 17:04:43
Tiden går så fort när man är vuxen. Igår tog jag studenten, imorgon ska jag till belgien, nästan iaf. Tur att jag inte mognar lika snabbt som tiden. Jag misstänker att min mamma börjat skämmas för mig då vi går ut. I veckan högg jag tag i en jättegurka inne på ICA som jag valsade runt med medan jag sjöng "Här dansar herr gurka" och igår då vi gick på stan hoppade jag med mina gummistövlar i så många vattenpölar jag kom åt. Morsan blev irriterad men vad är vitsen med gummistövlar för vuxna om vi inte oxå får hoppa i vattnet. Det ÄR kul  jag lovar!

Igår kväll blev jag bjuden till Daniel på middag det var sjukt gott och så slapp jag laga mat själv. Imorgon åker jag till Grasspop metal meeting. Då ska det hoppas sönder till bra band. Alla ni där hemma jag är i Belgien tills på Tisdag så skicka inga sms då för jag får betala jättemycket eftersom mitt abonemang befinner sig utanför sverige. Jag måste ha pengar så jag kan ringa min mummy då och då. Hon blir så orolig om jag inte gör det!

Bilderna kommer väl på Onsdag om en vecka kan tänkas. Nu blire kaffe och pangkakor för min del och eftersom jag ska svälta i belgien i tre dagar kanske jag ska unna mig en förpackning häägendazz jordgubbsglass.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-