Done with love

2008-03-09 @ 18:00:48
Nu ger jag upp. Jag visste från början att det var en dålig idé att låta mig själv få känslor för någon igen. Just nu känns det bara så menngslöst. Jag har tyckt att mitt förhållande kännts sisådär väldigt länge då han aldrig hade tid men jag försökte ändå därför att jag tyckte om honom så mycket. Sen i slutändan skiter sig ändå allt för att han inte orkar med ett förhållande.

Jag skulle ljuga om jag sa att det inte gör ont, jag var ju kär - fjärilar i magen kär men jag tyckte inte heller att vi funkade. Just nu känns allt bara tomt dock. Jag orkar inte med något mer. Jag ska bli Isdrottning som Merta och Linn. Jag säger inte att jag aldrig mer kommer låta mig själv tycka om någon annan men det lär dröja. Och om det händer tänker jag inte anstränga mig. Just nu ska jag bara satsa på mig själv, passa på och leva räkan. Jag har ju ändå så mycket jag vill göra, resa till London, Sydamerika, Australien och Nya Zeland.

Men men han är en fin kille och jag är inte arg på honom. Jag önskar bara att vi aldrig träffat varandra






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-