En bra dag.

2008-03-06 @ 00:37:47
Idag var en bra dag. Jag väckte gremelinen klockan halv tolv med "pick-döden" jag tog eventuelt i en smula väl mycket för han började blöda, men men man måste ju sätta sig själv i respekt. Vi har kommit till den sedan länge fruktade punkt där jag inte längre är fysiskt överlägsen så det gäller att ta det med list. Gäller att påminna honom om att han alltid kommer vara lite mindre och lite sämre :P

Jag var med Daniel på stan och strömpilen idag. Dagens skratt var då vi kom in på strömpilen och upptäckte att dom hängt upp våra fruktansvärlt fula tavlor som vi gjorde i ettan längs en hel vägg. Det mindre bra med idag var min osläckbara törst. Jag krökade igår utan att dricka ordentligt innan jag gick och la mig och har gått runt och varit konstant törstig hela dagen. Det är en märklig känsla att vara sjukt kissnödig och jätte törstig samtidigt. frustrerande liksom. Jag hade lätt kunnat sticka ner ett jättelångt sugrör i älven och bara sörplat i mig vatten... Fan nu spårar jag ur, klockan är halv ett och jag är hög på kaffe. Borde gå och sova nu


Postat av: Daniel

årets miss för strömpilen!

2008-03-06 @ 01:32:56
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-