Galen helg och framtidsplaner

2008-03-17 @ 15:42:04
Vilken galen helg jag har haft. Jag och Daniel taggade att vi skulle "get Waisted" och han satsade på allvar. Först blandade vi frosen Daqiri's hemma hos mig och om sanningen ska fram var dom inte så goda. Jag hade i aldeles för mycket sprit så det kan bero på det oxå :P Men men nu är det bara 987 drinkar kvar att testa i min 1001 coctails :P I alla fall svepte Daniel en vinare och halva min bacardi så när vi kom fram till dåliga gatan såg han dubbelt stackaren. Jag var oxå rätt dragen och vi kände oss som riktiga stjärnor då vi inte ens behövde visa leg trots 20+. Måste ha varit för att vi var så jävla snygga :D

Daniel mådde dåligt och övergav mig rätt snabbt därinne och jag hittade en tjej från Kalifornien jag minns att jag var jättefarsinerad av. Stackaren, hon måste ha tyckt att jag var helt cp, höll på fråga ut henne om hennes familj ägde en vingård och om hon kände någon i hells angels och sånna saker. Sedan träffade jag Louise som oxå gått bild och form och vi hade hur kul som helst. Satt och snackade skit om alla lärare  och så. Efter det är minnet en aning suddigt men jag och min nyvunna vän Louise hamnade i alla fall på efterfest hos tre rockers på Mariehem där vi drack whisky och kaffe och blev ännu fullare.

Det är så sjukt olikt mig nu i efterhand, bara hänga med en massa totala främlingar men jag får väl skylla på alkoholen. Men jag ångrar mig inte, sådant är för veklingar och tjejen jag träffa var hur skön som helst. Jag kände mig typ fortfarande bakis idag. Hela mitt crew satt döda och väntade tills caféterian öppnade och handlade och sedan satt vi där döda. (Obs. Jag kände mig inte som en delfin)


Nu längtar jag till lovet. Första helgen ska jag upp till min mormor i Boden och pyssla om henne, eller kanske blir det hon som pysslar om mig. Nåja jag tänkte iaf bjuda henne på middag (oroa er inte, resturang! Jag ska inte laga maten) Nej där kan det gå illa! Hon är ju ganska gammal nu och jag vill ju inte förgifta henne. Men det ska bli kul, hon är så rar och go min mormor. En riktig mys mormor ni vet. En sånn som virkar halsdukar, stickar tröjor, bakar bullar och broderar tavlor. Sedan blir det upp till Hemavan på Onsdag. Jag hoppas Kusinis hakar på, då får vi rejva gärnet varje kväll. Sen om vi ledsnar på skidor om dagarna kan vi ju alltid utforska spaet eller nått.


Postat av: Annika

- En såndär bra mormor, som inte släpper in barnbarnet i köket ;)

2008-03-17 @ 21:08:40
URL: http://fashionrebell.blogg.se
Postat av: Daniel

Ha så roligt på lovet, du får höra av dig när du kommer hem från mormor så kanske vi hinner ses innan du drar till Hemavan.

KRAM

2008-03-21 @ 15:36:58
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-