Mänskliga delfiner - det är tydligen inte bara jag som inte har ett liv

2008-03-14 @ 13:14:39
Då jag är uttråkad hittar jag gärna på diverse sjuka grejer för att roa mig själv, tex flytta runt mina knäskålar eller göra grimarser framför spegeln osv. Idag upptäckte jag att det finns dem som har det mycket värre, de som faktiskt lägger ner tid och energi för att skapa hemsidor om sina sjuka idéer eller vad man nu ska kalla det.

Jag kan väl på min höjd sträcka mig till att jag ibland känner mig som en kille i en tjejkropp men detta var skrattretande. Jag fick idag ett mejl där en sida undrade om jag kände mig "som en delfin i en människokropp" eller om jag kände någon som kände sig "som en delfin i en människokropp". Och en önskan om att i så fall tipsa dem om desas hemsida. Jag menar ska det här vara något slags skämt eller går det faktiskt att känna sig så :P

Jag har känt det mesta, men aldrig som en delfin....






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-