Och jag sprang

2008-03-12 @ 20:44:40
Från att mest ha känt mig tom så överöstas jag av alla möjliga känslor idag, jag kände mig ledsen, nervös, arg, rädd, frustrerad, stark, svag, hungrig och illamående allt på en gång. Jag ville bara fly från alla känslor så jag drog till gymmet och sprang. Egentligen hatar jag att springa då jag får så ont i knäna men idag var de det mest befriande jag någonsin gjort tror jag, jag har aldrig upplevt något liknande. Jag bara sprang och sprang och sprang. Det var som om jag aldrig blev trött, så fort min ipod drog igång en ny låt fick jag mer energi och sprang mer. Alla runtomkring mig bara flöt bort, jag kom in i den andra andningen och musiken var allt som existerade. Det var så otroligt skönt och jag hade nästan kunnat fortsätta hur länge som helst. Jag sprang bort alla dåliga känslor tills bara ett slags lugn fanns kvar....

Jag säger som Roland "Efter regn kommer solsken" Det tyckte jag var så bra att jag skrev det här ;)


Postat av: Annika

Jag sprang upp för HELA allians grusbacken (utan att ha sett myra) för att hunden rymde =)

Jag HANN!

2008-03-15 @ 23:28:49
URL: http://fashionrebell.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-