En riktig kvinna äter!

2008-05-04 @ 15:32:14
Igårkväll var jag partysugen. Hade ju haft magsjuka och var överlycklig över att få komma ut. Rebecca är min bästa festkompis just nu för vi har alltid så livsfarligt och hysteriskt kul. Igår sneakade vi oss in på sclagerklubben 23+ . Det var hur värd musik som helst på ena dansgolvet, typ precis den musik jag lyssnar på. Dio, Guns'n'Roses, Scorpions, Europ, Metallica, Black Sabbath, White Snake, Iron Maiden, Judas Priest osv bara avlöste varandra. Hur värt som helst att rocka loss till. 

Jag och Rebecca genom året

   
 
 

Som vanligt blir man hungrig då man är full och vid tre tiden begav vi oss iväg mot donkan för att få i oss lite käk. Jag köpte två hamburgare. Då jag kom hem var dörren låst och jag utan nyckel så jag plingade på och kraffsa på dörren. Efter en evinnerlig tid kom iaf Oskar och öppnade. Jag var fortfarande inte riktigt mätt så jag gjorde tre mackor med mozzarella ost och tomater, en skål fil med müssli och ett stort glas blåbärssoppa. Efter det åt jag upp en halv förpackning med taco chips.

Precis då jag ska gå och lägga mig kommer morsan....

Mamma: Psssssssst Frida!
Jag: Ja vad är det?
Mamma: Vem är det du har med dig hem?
Jag: Öh, ingen??? Jag är själv.
Mamma: Men jag och pappa hörde ju att du prata med någon kille som mulrade så på rösten
Jag: Men snälla du det var ju Oskar, min lillebror och din son. Ringer det någon klocka?
Mamma: Men allt tuggande då?
Jag: Det var jag som åt
Mamma: Är du seriös? Jag tyckte att det var konstigt att det var så tyst om ni var två men jag kunde inte tänka mig att en enda människa kunde käka så mycket.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-