I fortsättningen tänker jag mig för vad jag stoppar i handväskan.

2008-05-26 @ 17:11:38
En kvinnas handväska är som skalmans skal, där finns allt. Precis så är min, där finns ALLT utom lokomotiv och atlantångare. Iaf innehåller den plånbok, nycklar, mobil, puder, nagelack, läppglans, hårspray, nagelfil, tuggummi, minttabletter, kapsylöppnare, kniv, superklister, drinkpinne, skavsårsplåster, vanliga plåster, ipren, alvedon, visselpipa osv jag har säkert glömt något.

Idag så hade jag jättebråttom mellan skolan och jobbet och åt därför min lunch i bilen. Jag orkade inte hela mackan så sista delen stoppade jag såklart ner i handväskan. Då jag slutade kvart i fem var jag så hungrig så jag höll på att dö. Kalas med macka tyckte jag och körde ner handen i handväskan samtidigt som jag körde hem. Då jag stoppar in mackan i munnen smakar den damm och salt vilket jag tyckte var konstigt men jag var hungrig så jag tuggade vidare. Nästa tugga smakar ännu värre och då jag sneglar på min macka är den täckt av något vitt pulver. Vad i H*vette tänker jag och sedan faller paletten ner. I min handväska där mackasn låg låg även helgens kleptomanfynd, en stor krit-sten jag tagit från en byggplats. Den åkte upp ur handväskan illa kvickt, i fortsättningen så tänker jag mig för vad jag stoppar där.


Postat av: Daniel

Dålig upptatering vännen, kom igen nu och skriv om helgens bravader Frida. Vi alla vill höra om det borttappade linnet.

2008-06-02 @ 15:45:19
URL: http://hastigt.blogg.se




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-