Lyckorus

2008-05-11 @ 19:52:37
Oj oj oj vad snabbt ett humör kan vända. Jag satt och tjurade över att Chelsea inte tog engelska ligaguldet då A.I.K. - Malmö inleddes. Jag tror Malmö för mig är det näst nervigaste laget att möta (efter dif och ham) I alla fall så bjöds det på en mycket snygg match. Nils Erik var som vanligt stor som ett hus och grym på planen fast matchens lirare måste vara sena inhopparen Jagne som hade stor del i båda målen och dessutom var nära ett tredje själv.  JAg njöt då visselpipan ljöd i 93:e minuten.  Det gjorde min mamma oxå då jag slutade skrika. Hon säger att jag är som en enmannacirkus då jag ser på fotboll. Hon tyckte jag borde anställas av Gröna lund att väsnas i spöktunneln. Men är det fotboll så är det. Nu känns det inte så hemskt att Sir Alex och kompani plockade hem ligaguldet heller. Det kan dom ju få njuta av för det blir vi, Chelsea som tar hem Champions league pokalen. Chelsea får chansen den 21, och det guldet är en ganska mycket större merit.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-