Snart är det äntligen över!

2008-05-08 @ 14:18:17
Efter 3 totala stress veckor är mitt liv snart snart tillbaka. Projektarbetet är inlämnat och imorgon är matte C provet. Efter det är det visserligen fler uppgifter men ingenting känns äns hälften så tungt som projektet och matten. Jag har stressat sönder dessa veckor. Max 6 timmars sömn per natt, 6 koppar kaffe om dagen, vakna, skola, jobba, plugga, sova, vakna, skola, jobba, plugga, sova - ungefär så har det rullat på. Det ska bli så skönt nu när pressen från skolan lättar lite. Så jag har tid att umgås med mina kompisar utan att bara plugga med dem och får tid att ringa och prata med alla kompisar jag inte snackat med på evigheter. Jag saknar er!

Tiden går fort, snart tar jag studenten. Vad händer sen? Jag har sökt en media utbildning på universitetet men vet inte om jag vill gå. Jag vet inte ens om jag kommer in fast gör jag inte det blir jag nog inte kvar i Umeå och tankar tid. Då ska jag spara pengar och så flyttar jag till Stockholm eller London ett tag iaf och jobbar medan jag kan se fotboll live och reflektera över vad jag vill med min framtid.

Nu på fredag blire in i dimman med klassen. Extra shot för oss i matte C gruppen! Snart är det äntligen över!






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-