Tamponger i öronen i år igen

2008-05-14 @ 20:58:06
Jag snackar naturligtvis festivaldags. I sommar bär det av till Belgien Grasspop Metal meeting för andra gången i mitt liv. Några band som dyker upp i år är bland annat Iron Maiden, Kiss, Whitesnake, Judas Priest, Sonata Artica, In flames, Saxon och massa massa fler bra. Jag längtar som fan. Det var så sjukt kul sist. Lite mar koll på sig själv och lite mer livsrfarenhet kan dock inte skada.

Vi hade våra ideér sist (örhängen'n'paprikor, signade bröst, snigeldansen och tamponger i öronen) Trotts att jag hade med mig mina 200kr gitarröronproppar kom jag inte ihåg att ta med dem till konsererna en endaste gång och för att skydda våra små öron startade vi den nya trenden "Tamponger i öronen" Det blev snabbt poppulärt.

image83

image84

image85

image86






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-