Bilder från återsittningen

2008-11-28 @ 13:41:27
Jag lovade er ju bilder från sittningen. Jag tog inga själv så här kommer ett par jag knyckt av diverse andra på facebook. Eventuellt kommer det fler bilder senare om jag lyckas få tag i dem från förfesten oxå.


                                             MÅNTIARA ANFALL!

  
   
   


Postat av: Anna

Det såg ju hur kul som helst ut ju! :) kanske ska börja i skola ändå? ;)

2008-11-28 @ 17:27:21
URL: http://bestofwimo.blogspot.com
Postat av: Annika

Min Idol! Fuck alla andra sk"idoler" Du slår vem som helst!

2008-11-28 @ 23:02:55
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-