En dag blir det våran tur igen.

2008-11-09 @ 19:52:15
Idag säkrade Ingelsten guldet för sitt Kalmar. Trotts att det inte var någon direkt action på planen kände jag av stämningen och det värkte lite i hjärtat. Jag såg människor i 50 års åldern som grät av lycka. Jag funderade på hur länge dom fått vänta. Jag tänkte på han i AMF reklamen som följer sitt lag i ur och skur genom åren innan han äntligen får se dem ta guld. Jag har väntat på det ögonblicket sedan jag var 12. Jag har suttit och kollat på klipp och videos från Gnaget gamla glansdagar, då Nebojsa, Gary och Vadim dominerar planen och drömt om att få vuxit upp på den tiden. Drömt om att en dag kommer vi vara där igen. Väntat på den dagen. Jag har hängt med AIK ner i superettan och upp igen. Jag har kännt glädje och smärta i samband med fotbollen. I år var tyvärr inte vårat år heller men jag vet att en dag är det AIK som tar hem segern igen. Och den dagen kommer jag vara där uppfyld av tårar och lycka.


Postat av: Daniel

vi är festar mästarna

2008-11-09 @ 23:51:31
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-