Gayig underton?

2008-11-12 @ 23:24:34
Idag hamnade jag och Danne (ej ovanligen) slö tittande framför TV:n då vi plötsligt får se Astrid Lindgrens Nils Karlsson Pyssling dyka upp i rutan. Vi blir båda förtjusta eftersom vi inte sett den sedan bardomen. Dock dröjer det inte länge innan vi konstaterar att Bertil och Nils är bögar. Tänk vad roligt om Astrid medvetet lagt en gaykärlek mellan sina karaktärer. Danne hittade länken som steg för steg beskriver deras kärlek här


Postat av: Daniel

haha, jag kallas inte danne frida :P

2008-11-13 @ 00:20:21
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Anna

hahah det är fan sant ändå!! haha och det finns ju så många exempel!! Tänkte faktiskt också på hur gay det är när jag såg på filmen när den gick på tv4film fö ett tag sen

2008-11-14 @ 11:01:52
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-