Helgen

2008-11-23 @ 11:46:16
I fredags var det dags för film sittning. Det var hur kul som helst, alla var så snyggt utklädda. Jag glömde min kamera men jag har en känsla av att det innom ett dygn kommer ligga x antal bilder ute på facebook som jag kan sno och lägga upp så får ni se hur  fina (eller i vissa fall fula) alla var!
Kvällens nördigaste höjdpunkt var då en snubbe tog tag i min axel och sa "Ursäkte jag tror du tappade något" Jag såg mig omkring på golvet utan att upptäcka någonting då killen utbrister "Farten" Oj så rooooligt det var.
Till att börja med var jag lite bitter över att befinna mig på köttmarknaden utan att min pojkvänn var där (han är hemma och hälsar på föräldrarna i veckan) men det löste sig själv då jag är en mycket uppfinningsrik människa.
Jag var lite orolig att min korta kjol skulle flyga upp på dansgolvet så jag lånade mina egendesignade "Jag hjärta hemorojder" kallingar att ha utanpå strumpbyxorna. Efter en viss mängd alkohol tyckte jag att det var en rolig idé att fylla ut snopp utbuktningen med toalettpapper. Inte för att skryta men jag blev väldigt välutrustad, för att inte tala om hur effektivt det var att flasha mot alla slibbiga killar som försökte ragga på mig. Den verkade ha mycket stötande effekt på alla faktiskt, min kompis Emil krävde tillslut att jag skulle ta bort den (han var säkert bara avundsjuk för att min var större). Då Corona stängde skulle vi fyllekäka men dom hade tagit bort vårat fyllekäksgatukök så vi drog och gjorde äggmackor istället - kalas fyllemat.

På lördagen var jag sjukt sliten och bestämde mig för att nästa helg ska jag vara nykter. Jag sov och åt hela dagen. Ej samtidigt dock. På kvällen kom Daniel och Ida och hade med sig bakispressenten nummer ett nämligen tre stora Bens'n'Jerrys vi kalasade på. Egentligen tycker jag bäst om Pish food men jag hade sådan häägendasz jordgubbsglass abstinens att det fick bli en jordgubb och cheasecake. Den funkade som muta för att jag skulle låta mig övertalas av Danne att se på århundradets sämsta film "crossroads" så att han fick dregla över sin Brittney. Efteråt då jag och Ida ville se Beck tog det typ fyra sekunder innan "NEEEJ GUD VAD DÅÅÅLIG DEN ÄR" inget tålamod där inte...


Postat av: Daniel

B&J Löser allt min vän!

2008-11-23 @ 14:26:48
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-