Hulken

2008-11-19 @ 18:49:31
Jag var nyss och tränade så svetten rann. Jag tror aldrig jag varit på ett så jobbigt pass. Jag kunde riktigt känna hur mina biceps pumpade och växte under huden. Efter passet hade jag mjölksyra i benen, armarna, magen och ryggen men ack så stolt jag var. Jag visade skrytsamt upp mina muskler för Pirayan och Farsan vid köksbordet - dom blev måttligt imponerade. Själv är jag asnöjd, stod och spände mig framför spegeln i säker 15 minuter. Snart lever jag upp till det ironiska smeknamnet mr biceps jag fick på Graspop. Då blire synd om den som bråkar med mig.



Postat av: Anna

hahah armen ser lite scary ut uppe vid handen ;) haha

2008-11-19 @ 20:45:32
URL: http://bestofwimo.blogspot.com
Postat av: Frida

Det beror på att musklerna är så stora att dom inte får plats i armen ;)

2008-11-20 @ 10:34:47
Postat av: Annika

Säkert va?

Jag är imponarad av att DU tog dig till GYMMET!

Well done F!

2008-11-22 @ 20:36:19
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-