Hur mycket är det möjligt att skämma ut sig själv innom loppet av en vecka?

2008-11-16 @ 14:20:50
Denna vecka har jag verkligen överträffat mig själv i att skämma ut mig. Jag har slagit sönder en glasskål på ICA Maxi, startat larmet på Statoil på teg, slagit sönder en stor julkula inne på Åhlens och för att inte tala om kattastrofen med dom lurviga handbojorna i samhuset...... Varför kommer inte ett svart hål och slukar mig ur tomma intet ibland?

Historien tar sin början förra veckan på ett Dildo Party. Jag hade druckigt mig rätt dragen då jag lyckas spilla ut ett glas vin över värdinnans matta (detta hade dock inget med alkoholen utan bara med min katastrofala klumpighet att göra) I alla fall hade värdinnan bara 200 kr kvar till en av dom olika nivåerna så jag beslöt mig att köpa någonting som kompensation för mattan. Det blev ett par svarta lurviga handbojor. Kinky I know...
I alla fall dök Elin upp i måndags med ett lurigt smil och repliken "Frida jag har ett litet paket till dig" varpå hon räckte över en brun påse. Det tog ett tag innan jag fattade vad det var då jag totalt lyckats förtränga situationen. I alla fall bestämde jag mig för att det var lite roligt och slet upp påsen och kikade på handbojorna och skrattade. Inte mer med det, jag går för att handla lunch i cafeet uppe i samhuset. Min sko fastnar i näst översta trappsteget, jag gör ett magplask ner i det proppfulla cafeet och vad????? flyger iväg längs golvet om inte mina svarta lurviga handbojor.....HRM lycka till och slingra er ur den situationen!


Postat av: Ella

haha lilla gumman jag förstår inte hur du lyckas! =D

2008-11-17 @ 07:19:13
URL: http://ellasliv.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-