Skrik och gapsjukan

2008-11-06 @ 16:50:35

Imorse började jag kl 09.15 och vandrade (som valigt mentalt efterbliven före kl 12.00) in i föreläsningsalen med en stor mugg kaffe i hopp om att vakna. Danne hade vaknat på sneaky sidan och var sjukt dryg, kastade papper på mig och mitt kaffe och kallade mig sliten. Så här såd det ut....
 


Efter ungefär en timma i salen hade jag vaknat och det kröp i hela kroppen på mig. Det var så långtråkigt att jag höll på att få den faaaarliga Skrik och gap sjukan. Då vi äntligen fick rast begav jag och danne oss till Humanistshusets tidsmaskin (hiss)  och åkte till 1300 talet (institutionen) en sväng. Vi råkade ta med oss ett 1300 tals monster tillbaka.
Då jag var klar med plugget körde jag spinning för att bli av med lite överskottsenergi - och för att kunna springa utifall att 1300 tals monstret försöker äta upp mig imorgon.



Postat av: Anna

Vilken fin teckning! :)

2008-11-06 @ 19:10:42
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-