Sneak Peek

2008-11-17 @ 18:01:19
På fredag är återsittningen. Temat är film och jag ska vara Sailor Moon. Här kommer en Sneak Peek på min dräkt. Men vita handskar, smink, måntearan, halsbandet och naturligtvis två tofsar på huvet tror jag det blir KUNG. Hoppas jag hittar en trollstav oxå för den ultimata förvandlingen. Kan jag stå och svänga med den på dansgolvet i 3 timmar vilket det ungefär motsvarar för Sailor Moon att förvandla sig.



Postat av: Ella

haha jasså? då e det nog inte samma klänning för den här hittade jag på Charmante =)

Gillar din outfit föresten! ;) Riktigt hett! =D

2008-11-18 @ 07:13:39
URL: http://ellasliv.blogg.se/
Postat av: Anna

haha najs utklädnad!! ;) du måste ju typ måla en mun över hela nedre halvan av ditt ansikte ;) haha kolla efter trollspö hos barnens hus ;)

2008-11-18 @ 15:36:14
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-