Varm innombords

2008-11-27 @ 17:11:19
Idag har jag städat hela övervåningen. Damsugit och gjort fint. Ställt ut röda ljusstakar och fäst upp snöflingor i köksfönstret. Jag och mamma har bakat enorma lussebullar (då behöver man inte ha dåligt samvete om man äter flera man orkar bara en) med massor av russin i och snöflingor stora som dun yrde utanför fönstret. Efter det slog jag in julklapparna jag köpte på stan med Rebecca i måndags. Jag tycker det är så mysigt när det närmar sig jul jag blir liksom varm och harmonisk i hela kroppeni hela kroppen. Jag sjunger då jag städar. Det kan bero på något annat oxå - Frida Julia Nygren är kär förstår ni. Så att det pirrar i magen och jag ler. Livsfarligt jag vet men samtidigt otroligt härligt. Just nu walkar jag on sunshine.

Det blir otroligt skönt med helg. Mamma och Pappa ska till IKEA på fredag och har tvingat mig att vara hemma med Oskar (som är 15 år och knappast i behov av barnvakt) .Därför ska jag ha EGO kväll och jag är hur taggad som helst. En hel kväll bara för mig. Jag ska bada skumbad och göra inpackning. Kanske testa alla ljuvliga hårprodukter från tigi som jag köpte på Jennifers vippkväll. Köpa precis så mycket gelégodis jag vill utan att någon gnäller att det är äckligt. Välja dom Chipsen, dippen och lerren jag är sugen på, se filmerna jag aldrig får se då jag är med kompisarna och bara fetta och mysa :D På Lördag har jag förmodligen fått nog av mig själv och för att inte börja klättra på väggarna måste jag dela ansvaret över mig med någon annan, kanske jag hänger med någon kompis ut någonstans. Men jag ska iaf ha en alkoholfri helg.


Postat av: Annika

Ang lussbullarna, det känns igen här hemma. Mamma gjorde det när man var liten, tog mindre tid att baka och man kunde äta en med gött samvete :)



Puss!!

2008-11-28 @ 23:07:31
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-