Äntligen kom Gessles skiva till någon användning

2008-10-30 @ 13:13:01
Imorse upptäckte jag till min förskräckelse att det låt ett tunt lager snö då jag öppnade ytterdörren. Puderlätt på marken och allt var täckt av vit frost, även min bil. Jag skulle skrapa rutorna men vindruteskrapan hade farsan tagit med sig i sin bil till Öresund så det var lättare sagt än gjort. Han hade däremot inte tagit med sig sin förskräckliga Per Gessle skiva som blev en utmärkt vindruteskrapa - skönt att skivan kunde fylla  någon som helst funktion (annat än att framkalla ångest, illamående och huvudverk)


Postat av: Annika

Haha!

grattis damen!

2008-10-31 @ 22:00:30
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Daniel

Snö är ju vackert frida!



2008-11-02 @ 17:59:20
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-