Ett revolutionerande konstaterande

2008-10-09 @ 18:38:58
Igår på unniversitetet kände jag hur ett migränanfall närmade sig. Därför valde jag att åka hem så fort vi slutade så jag skulle kunna ta en treo innan det bröt ut. Jag hann desverre inte hem utan någonstans på bussen mellan campus och teg försvann började min syn försvinna. I vanliga fall då jag har migrän brukar jag få svårt att fokusera blicken men detta var det värsta jag upplevt. Solen och alla klara färger på höstträd och hus smälte samman i ett enda stort färgmyller. Jag kunde knappt urskilja någonting. Det var som att gå runt i en impressionistisk tavla och då slog det mig....
Impressionisterna och framförallt Monet kanske inte alls menade att vara nyskapande och revolutionerande innom konsten, dom kanske bara målade med migrän????



Nästa gång jag får ett anfall ska jag ha oljefärgerna i beredskap och testa


Postat av: Daniel

Du skulle ha tagit mitt erbjudande om en treo frida. men icket!

2008-10-10 @ 12:02:31
URL: http://hastigt.blogg.se/
Postat av: Anonym

hAHAHAHAHHA alla sätt är bra...hoppas att det gick över.

2008-10-12 @ 18:14:42
URL: http://thedevilwears.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-