Förkyld

2008-10-27 @ 22:44:22

Min morgon började aningen otrevligt. Jag vaknade upp efter helgen med svidande ögon och en slemmask över ansiktet. Jag har blivit så sjukt förkyld vilket suger. (jag har delvis mig själv att skylla) I plugget fick jag dessutom reda på att jag missförståt veckans uppgift och gjort 2 webbsidor för mycket :S Jag missade altså Chelsea Liverpool igår heeelt i onödan :@

Kvällen var betydligt trevligare. På kvällen var jag med Viktor. Vi käkade häägendazs jordgubbsglass och såg på Darkwing Duck.



Postat av: Annika

Lätt att jag skulle platsat mellan er va? :D

har en unge som är identisk med darkwing duck, verkligen duckface!

2008-10-28 @ 18:02:55
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Anna

Åh stackars dig!! Hoppas du kryar på dig snart!

2008-10-28 @ 18:11:15
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-