Tyck synd om mig

2008-10-15 @ 21:37:33
Jag känner en stor brist på motivation idag. Jag har försökt sitta och skriva på en artikel som ska in på fredag men det går inte. Forskare säger att man alltid ska sätta sig ner och skriva även om man inte är motiverad så lossnar det men det är inte sant. I alla fall inte när det gäller mig, jag har försökt i säkert fem timmar. Jag hoppas motivationen kommer imorgon för annars sitter jag allt i klistret. Jag hade tänkt pigga upp mig själv och min kropp med lite yoga ikväll men mamma hade dragigt med alla bilnycklar så det var ju bara att glömma. (Jag ringde faktiskt precis alla jag känner så pass väl att jag vågar tigga skjuts i Umeå med en bil men den enda som överhuvudtagen svarade var förstås billös den kvällen). T O P P E N nu får jag 50 spen i böter för att jag inte dyker upp på mitt pass och till råga på allt har jag mensverk. Den sabla P-staven fyller inte sin funktion. Missförstå mig inte nu för jag är inte gravid men jag betalade inte 2500kr för att ha mens utan för att slippa den. Det värsta är att det fungerade aldeles utmärkt i fyra månader, ingen mens, ingen smärta eller sjuka humörsvängningar..................och sen ba LURING it's all back.................okej jag gråter visserligen inte över saker som att appelsinjuicen är slut nuförtiden så pms:en har jag väl sluppigt men smärtan i magen och ryggen, uppsvullen och ömmande kropp och ett fruktansvärlt behov av mat hela tiden. Why oh why. Jag tillbringade min kväll ihopkrupen med en stor filt, en varmvattensflaska på magen, en stor kopp kaffe och häägendazs jordgubbsglass framför TV:n medan jag tjurade.


Postat av: Daniel

Det är synd om dig frida för att du har föds till kvinna. Be till gudarna att du blir man!



Kaffe löser allt frida, när vi skaffar en otroligt glamorös lägenhet ska hela köket ha tema "kaffe"..

2008-10-15 @ 21:56:48
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-