Gremelinens födelsedag och dålig karma

2008-10-22 @ 15:31:55
Jag kan bara inte förstå hur jag alltid kan ha sådan jäkla otur. Det är nästan skrattretande hur otur jag har ibland faktiskt. Att jag är klumpig är ju mitt eget fel men för det mesta ska allt jag inte kan påverka jäklas med mig. Jag undrar om jag har dålig karma ifrån ett tidigare liv som förföljer mig för :P

Imorse var roligt. Gremelinens min när han såg sina fillingar jag designat åt honom var obetalbar. Jag hoppas han kommer att använda dem!
  

Eftermiddagen var inte lika rolig. Hela dagen sedan kl tio har jag suttit och slitit vid datorn med att designa en hemsida till skolan. Klockan tre då jag nästan är färdig får photoshop krupp och avslutas... Nej jag hade naturligtvis inte sparat någonting.... Det var fem timmar av mitt liv i onödan för nu måste jag göra om allt :@ Det känns orättvist
Får trösta mig med the champions och bira ikväll...


Postat av: Annika

HAHAHA! Något till Fredde med andra ord!

Julklapp nästa?

2008-10-24 @ 16:46:16
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-