Inget spännande händer

2008-10-07 @ 18:33:44
Dålig uppdatering här I know men det har helt enkelt inte hänt något spännande i mitt liv som jag tyckt varit värt att dokumentera. Men jag skriver ändå.
I helgen har jag varit barnvakt åt min lillebror och förbjuden av pirayan att festa. Jag hade ändå inget val för jag fick nämligen feber. Helgen tillbringade jag med att passa upp på gremelinen, väcka honom, skjutsa honom, ge honom mat osv. Bortskämda bror, men på lördagen tvingade jag honom att ladda ner Girl Interrupted åt mig och så satt jag och smuttade Jack Danniels för min hals (halstabletter gånger 10 effecten) och myste framför en galen Angelina.

Till skolan har jag nu släpat mig i två dagar med feber och snart måste väl den här jävla förkylningen lägga ned? Jag vill ut på stan, jag vill träna, jag vill festa, jag vill planera min och Daniels framtida glamourösa lägenhet med walk in closet, skohyllor, hatt och smyckeshyllor (för mig) och spegelvägg... Jag vill göra det mesta utom att städa men snart säter pirayan huggtänderna i mig om jag inte gör det.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-