Pest eller Kolera

2008-10-29 @ 16:42:14

När mamma föreslog att vi skulle ta influensa sprutan i förra månaden tyckte jag det var en bra idé. Förra året låg jag nämligen hela nyårshelgen i influensa vilket jag ogärna vill göra om. Det var dock först igår som jag insåg att influensa spruta innebär just en spruta. Jag vill inte ha någon jävla nål i kroppen. Jag nådde min mänskliga gräns vad det gäller nålar då jag satte in min P-stav. Inte för att jag på några vilkår kan föreställa mig att influensa sprutan är ens en tredjedel så smärtsam men skräcken finns kvar. Skulle jag göra en piercing hade jag inte varit rädd. Det sticker till fort och sen är det över men sprutor ska dom långsamt sticka in och sen spruta in massa skit......ucsh jag är livrädd.



Postat av: Anna

jag hatar också nålar!! :( ska ta andra sprutan mot livmodercanser nästa fredag .. börjar redan bli nervös! :S

2008-10-29 @ 23:03:28
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-