Roligt och tråkigt

2008-10-13 @ 14:23:44
Jag har haft en jättekul helg. I fredags kom Viktor hem så vi hyrde film och chillade. I lördags var vi ett gäng som spelade Lazerdoome och bastade, hur kul som helst. Jag kände mig som värsta Laura Croft där jag smög omkring i mörkret med mitt gevär. Resultatet mitt blev inte det bästa men jag var iaf bara fyra sämst :P På kvällen lagade vi taccos och drog på hemmafest med massa härliga människor.

På söndagen var det dags för det tråkiga, nämligen kurslitteratueren. Jag hatar verkligen kultursociologi-boken. Det är sådan avancerad svenska att jag måste läsa samma mening tre gånger hårt koncentrerad för att förstå den. Vilket jag dessutom plågade mig igenom helt i onödan eftersom dagens föreläsning var tagen direkt från boken :S
Jag identifierar mig med Gustaf i Svensson svensson på det sättet att även jag vill göra allting som är roligt och ingenting som är tråkigt. Varför kan man inte alltid bara göra roliga saker och strunta i det som är tråkigt?






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-