Storm

2008-10-21 @ 10:28:48
Det är mystiskt hur lite som behövs för att mitt humör ska slå om. Vädret. Ena dagen skiner solen, jag svävar fram genom dagen, livet känns underbart, jag är på rätt plats vid rätt tidpunkt, jag har fattat rätt beslut, jag är full av idéer och inspiration, jag har en massa roliga aktiviteter att se fram emot. Andra dagar är det kallt och mörkt, jag simmar fram i någon trögflytande massa, jag ramlar på en isfläck och skrapar upp knät, jag är rädd för att fatta fel beslut, jag har ingen motivation och spiller ut mitt kaffe.

Inatt stormade det ordentligt. Det var skönt, jag sover alltid gott när det är oväder. Storm får mig att känna mig lugn innombords. Man kan ligga trygg under täcket och lyssna till vinden som tjuter, regnet som slår och åskan som mulrar.


Postat av: Anna

jag älskar också att ligga under täcket och lyssna på oväder!! Jag har dessutom ett hörnrum så vinden viner runt hörnet och regnet slår mot fönstret :)

2008-10-21 @ 18:15:45
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-