Hurtbulle???

2008-09-25 @ 17:01:08
Jag har varit rå taggad på att komma igång med träningen och har hurtat hela veckan men.......Igårkväll gjorde jag typ världens sjukaste grej. Jag hade sett matchen på Olles och var igång så jag beslöt mig att stanna med de andra. Klockan halv två bestämde jag mig för att det var dags att gå hem så inte pirayan skulle slita mig i köttstycken. När jag vandrar längs vägen hem från stan slår det mig hur långsamt det går och gå. Jag kom ju aldrig fram i den här snigeltakten så att jag fick gå och lägga mig. Så vad får jag för mig? Jo jag börjar springa (I klackstövlar och klänning) och springer hela vägen hem. Jag kände mig som värsta elitstjärnan, förundrad över hur bra kondis jag hade fått jag blev aldrig trött. Nu i efterhand kan man ju fråga sig hur graciöst detta egentligen såg ut. Jag lovar att jag hittar en film på youtube där jag stövlar fram som en älgkalv med armar och ben åt alla håll och kanter.






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-