Inredningstips - snygga tavlor

2008-09-15 @ 14:51:37
Att jag har en förkärlek för Liselott Watkins är väl knappast någon hemlighet. Dels för att hon är en fantastisk stylist med en skön retro känsla men främst för hennes härliga teckningar. Bland annat är det hennes illustrationer som pryder min bakgrund här på bloggen och två av hennes bilder har jag dessutom förstorat upp på canvassväv och satt upp i mitt sovrum.

Om du oxå gillar Liselotts illustrationer föreslår jag att du köper Elle där dessa fina bilder är en del av smyckesmodet.
   

Bara att klippa ut och rama in. Elle club har dessutom ett erbjudande just nu där du kan köpa fyra av Liselott illustrationer singerade av henne själv för 2300kr st. Jag hade garanterat beställt om jag inte var fattig student.


Postat av: Anna

Dom va ju superfina!! och jag älskar din bakgrund! :)

2008-09-15 @ 19:32:08
URL: http://bestofwimo.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-