Memo till mig själv inför nästkommande vecka

2008-09-19 @ 16:17:21
Denna vecka har jag nått en hel del insikter jag ämnar ta med mig för att undvika obehagliga och pinsamma historier nästa vecka.

1. Fråga aldrig någonting under Kennets föreläsningar, hur simpel frågan än kan tyckas vara
2. Läs aldrig kurslitteratur då du är full
3. Ta alltid med musik eller öronproppar samt en näsklämma till bussen
4. Ta aldrig en sömntablett då du ska upp tidigare än 12 dagen därpå
5. Drick aldrig alkohol senare än 12 på kvällen om du ska upp före 12 dagen därpå
6. Inbilla dig aldrig att du är vältränad då du inte tränat på månader






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-