Red Wine

2008-09-11 @ 23:36:11
Jag vet inte om jag borde låta mina bilder tala för sig själlv. Gårkvällens MKV fest var sjukt skön och fullkomligt galen. Innan kvällen tog slut hade jag och Danne styrt upp med balongsnoppar i taket, jag och Elin lånat en hantel och ett gossedjur av en främmande kines, jag plåtat en piraya (inte morsan dårå), lånat partyslipsen och försökt mig på att snacka norska :P

   
   
   
   
   


Postat av: Anna

Så himla härliga bilder!! haha det är ju nästan så man blir partysugen ;)

2008-09-12 @ 16:31:53
URL: http://bestofwimo.blogspot.com
Postat av: Daniel

vi är licious baby! ;)

2008-09-13 @ 16:57:19
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-