Idag

2008-09-24 @ 16:30:29
Idag gick jag med Daniel på stan. Det värkte förskräckligt i mina vader efter all träning men jag håller på bli en lite hurtbulle. Jag hade planerat att köpa något på MQ då jag har en 150kr rabattcheck där men jag hittade inget som föll mig i smaken. (I alla fall inget under 1500kr som föll mig i smaken)  Det slutade med att det inte blev något klädköp utan Metallicas nya skiva. Jag har hört väldigt blandade åsikter om den. Somliga säger den är otroligt bra och andra att den är värdelös så nu blir det upp till mig själv att avgöra.
Vi (eller snarare jag) käkade lunch på Whaynes (Danne fikade bara). Jag åt en beagle med oliver och drack något (supernyttigt som expediten hävdade) grönt te på destilerat vatten och granatäpple, det var gott jag älskar Whaynes. Nu har dom kommit med värsta Ned Flanders varma chokladen toppad med vispgrädde marschmallows och choklad. Gott.

Jag försökte förgäves övertala Danne att hänga med och se fotbollen ikväll innan jag gick.
Jag: Men Daniel är du säker på att du inte ska med
Daniel: Ja jag är säker, vet du hur mycket kurslitteratur vi har till imorgon. När hade du tänkt läsa den?
Jag: Ääh, vad är roligast, fotboll och öl eller gammal dammig kurslitteratur?
Daniel: Det är väl klart jag vet vad som är roligast men man måste ju prioritera, jag får bara ångest om jag halkar efter i plugget.
Jag: Ja det är ju prioritera jag gör! Roligt framför tråkigt, häng meeeed!
Daniel: Haha HEJ DÅ Frida






Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-