Tillbaka till friheten

2008-09-30 @ 15:53:22
Äntligen är jag klar med den jävla loggboken (som typ i själva verket är en tenta) Äntligen får jag börja leva igen. Jag har suttit instängd hela helgen och skrivit och kämpat för att bli klar (dvs jag var pank och kunde inte dra ut) Dock har jag verkligen kurerat mig den här veckan. Tränat i massor, badat skumbad, gjort hårimpackning, druckigt mycket vatten och bara ätit nyttigt (förutom en pizza och en häägendazs jordgubbsglass)
Nu har jag pengar och ledighet och det kryper och hoppar i kroppen på mig att utnyttja detta. Imorgon ska jag på stan med Em och unna mig lite välförtjänt shopping innan jag på kvällen planerar att gå in i dimman tsm med några klasskompisar. Skål på er!



Angående brorsan går rehabiliteringen frammåt. Då jag inte lyckades hacka hans lösenord till datorn sneakade jag in då han glömt logga ut och deletade all Eddie Meduza. Då jag ändå var i farten passade jag på att ta bort lite annat skräp som 50cent och liknande.


Postat av: Annika

Annars kan jag göra en egen till dig?

2008-09-30 @ 16:14:22
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Annika

ja, det kan jag.

mejla en lista på låtar, typ tjugo st samt lösen och så till din blogg så instalerar jag den under kvällen.

Om frun känner för det.

villka färger på ipoden? fria händer till mig? jag lovar att den ska passa till övriga bloggen.

2008-09-30 @ 16:22:59
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-