Update

2008-09-01 @ 17:46:40
Jag ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering. Jag har haft väldigt mycket i görningen på sistone och inte haft tid och blogga. Det har varit förberedelser inför min kursstart, kompisar och så har min soldat varit hemma på permission :).
Nåå vad har då hänt mig på sistone.
I Fredags överlevde jag Droskan trotts den skenande apcirkusen och bemästrade att ta mig hem.
I Lördags överlevde jag en avkapad NAGEL i min cosmopolitan på Corona
I Söndags överlevde jag min bakfylla
Idag överlevde jag min första dag som student trots en galen mördargeting.
Imorgon planerar jag att överleva den första insparken.


Postat av: Annika

Men muppägg då?!

2008-09-01 @ 23:05:42
URL: http://muppeggsmaffian.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-