Invigt etta och TÖRTELS rules

2008-09-20 @ 15:22:00
Jag hade en så sjukt rolig kväll igår. Tack alla

Sittningen var jättetrevlig med god mat gott sällskap och mycket underhållning. Jag dog av skratt flera gånger under kvällen. Supernollorna hade det snyggaste spexet med sin egen skrivna låt till faddrarna. Viktor blev utsedd till årets nolla och MIN GRUPP (ja jag är så sjukt stolt) TÖRTÄLS blev utsedda till årets bästa grupp. Vi fick rosa glittriga princess kronor med törnrosa, askungen och snövit på. Jag behöll min under hela kvällen och tre personer försökte köpa den av mig (No way) Jag kanske kommer ha den på mig hela året...
Stefan fyllde 25 samma kväll så efter 11 var jag tyvärr tvungen att lämna min underbara MKV klass och bege mig till Ålidhem. Ja altså det var ju ingen som tvingade dit mig utan jag ville faktiskt säga grattis och så fick jag ju rejva med Emmy  :P
Hemma hos Stefan var det många och underliga människor. Ida hade svarta chokladcigaretter, Danne fick Em att bokstavligt talat slå volter i köket och en kille sprang runt med bullar. GOTT. Strax efter 12 drog vi ut på Corona och jag och Emmy intog dansgolvet som de stjärnor vi var. Tyvärr är ju corona världens köttmarknad så man fick inte vara ifred för fem öre. Jag var nära att slå ner en kille på dansgolvet som tafsade på mig.(seriöst tror killar att någon tjej uppskattar sånnt?) Skulle haft V med mig :( Men jag hade ju Em att låtsas vara lesbisk med och så kom min kompis Emil förbi och rejvade med oss så då fick jag vara lite mer ifreed. Kvällen var i stort sett lyckad och vi hade hur kul som helst.

Jag hade ingen kamera med mig men förhoppningsvis lyckas jag knycka lite bilder av dom andra som kommer upp sen.


Postat av: Ella

låter som en helkväll! =D

haha jag hörde på nyheterna nyss att dom hittat en mördarsnigel i umeå..... =D moahaha you can never escape the murdershnaigel! =P

puss

2008-09-20 @ 15:52:46
URL: http://ellasliv.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-