Work out

2008-09-22 @ 18:36:34
Snart bär det av till IKSU, jag håller på försöka komma igång med träningen igen men det märks att jag är otränad. Sist jag hade kört core kändes det som knivar som skar in i magen på mig varje gång jag reste mig upp eller skrattade. Men det brukar bara vara första veckorna som är jobbiga fysiskt och sen blir det bara skönt. Framförallt behöver jag energi känner jag. I Onsdags drog jag och simmade 40min efter skolan och det var hur härligt som helst. Jag var nästan ensam i den stora bassängen och då jag var klar kröp jag ner i bubbelpolen och myste ett tag tills bubblorna försvann - fler sådanna dagar tack!


Postat av: Daniel

jag vill också frida, vi får hänga snart. var längesedan vi gjorde något bus på fritiden ;)

2008-09-23 @ 13:46:14
URL: http://hastigt.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-