Första halvan av veckan

2009-04-29 @ 17:47:00
Min måndag började i ärlighetens namn inget vidare. Jag var och träningsimmade (den enda träning mitt skadade knä klarar av) och hade tagit en egen bana för att inte störa dom andra genom att simma långsamt och undvika att någon stötte i mitt knä. Jag hade markerat att jag var skadad genom att lägga kryckorna på kanten till bassängen men hade bara simmat 30 min då Terminator hoppade i vattnet. Terminator hade som mål att utrota mänskligheten med start Frida Julia Nygren och sparkade till mitt stackars knä varenda gång vi passerade varandra för att inte tala om allt vatten Terminator skvätte in i mina ögon, det var ett under att linserna stannade kvar. Då jag simmat en timme fick jag nog och haltade ut bara för att upptäcka att jag fått parkeringsböter på 350 spen.

Kvällen blev betydligt trevligare. Jag hängde med Andreas och vi drog några bira innan vi begav oss till folkets hus för att se Satyricon. Spelningen var asbra (Norrmännen kan sin musik) och jag klarade mig fint på front row trots kryckorna.
 

Igårkväll hängde jag hemma hos Anton och Viktor. Jag lånade ett par myskläder av Viktor och vi köpte chirre och bira och såg fotbollen tillsammans. Den ultimata dejten, synd bara att Chelsea inte fick in något mål. Personligen tycker jag dom skulle satsat på offensiven och köra trebackslinje. Vad spelar det för roll att Chelsea har ett bra försvar om offensiven är död. Ingen större glädje att spela lika nu om Barca gör mål nästa match. Då måste Chelsea göra 2. Nervigt, nervigt.

Imorgon är det Valborg vi blir ett gäng hemma hos mig. Det blir säkert jätte kul men jobbigt att städa sedan.


Postat av: Andreas

Jag får tacka för en sjukt bra Satyricon Kväll med dig Frida! :D

2009-04-29 @ 19:18:47
URL: http://www.fajp.se
Postat av: Anna

men vilken otur du har frida!! :( ska bli supertrevligt att grilla imorrn iaf! hoppas det är lika fint väder som idag!!

2009-04-29 @ 20:25:23
URL: http://bestofwimo.blogg.se/
Postat av: Annika

I morgon är det valborg och jag har mösspåtagning :P

2009-04-29 @ 22:16:37
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: Annika

I morgon är det valborg och jag har mösspåtagning :P

2009-04-29 @ 22:17:16
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-