Prestationsångest!

2009-08-31 @ 23:56:01
Idag var min första dag som student till vetenskapsjournalist. Jag verkar ha fått en bra klass men dumma nya klasskompisarna ger mig prestationsångest! Jag kände mig omåttligt tråkig idag då vi skulle pressentera oss. Alla var så meriterade med livserfarenhet och hade coola namn, typ

"Hej mitt namn är Leonard, jag är hälften amerikanare och hälften fransman. Min pappa stred i vietnam och min mamma är författare. Jag har bott i både USA och Europa och läst kärnfysik, biofysik, litteraturvetenskap, naturvetenskap, kemi, jobbat som testpilot åt NASA mm. Förra året var jag i Afrika och volontärarbetade med att stoppa aids spridningen, efter det surfade jag i Australien där jag blev attakerad av hajar. På fritiden frilansar jag lite för bland annat Aftonbladet och DN"

Försök toppa det liksom med..

"Tja jag heter Frida. Skulle fått heta Julia men var för vild som liten så min mamma tyckte det lät bättre att vråla FRIIIIDAAA.. Jag är varken stockholmare eller norrlänning utan en identitetslös blandras. Jag har läst ett år Medie och kommunikationsvetenskap, jag är katastrofalt klumpig och ganska duktig på att vissla....."





Postat av: Erika

Ja det lät mkt fränare, hur tufft är det att jobba som testpilot då? SKit töntigt. =D

2009-09-01 @ 08:15:56
URL: http://macae.blogg.se/
Postat av: Daisy

I LOVE YOU FRIDA!

2009-09-01 @ 23:13:10
URL: http://daisymonroe.blogspot.com




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-