Tappra, envisa och modiga

2009-08-25 @ 13:09:32
Fast det fortfarande är Agusti börjar canada jässen komma flygande, rönnbären har kommit och träden börjat få lite gula löv. Det är mulet, blåsigt och kallt för det mesta. Jag vill inte ha kyla och mörker. Envis som alltid klänger jag mig fast vid sommaren och insisterade därför på att hålla årets kräftskiva utomhus. Vi var ett mycket tappert gäng i fredags som tjurskalligt satt ute på altanen och mumsade kräftor Vi svepte in oss i filtar, drack snaps och skrålade på!





    



Senare på kvällen bar det av mot O'lerys.
Jag och Anna (som jag knyckt nedstående bilder av) hade onekligen mycket roligt i limousinen.

 

För att inte tala om mig och Em på O'lerys.....

 


Postat av: Erika

Men hösten som är så mysig, jag älskar den =D



Tack för tipset ska nog göra det ha ha. USCh vilken röra det är ha ha.

2009-08-25 @ 13:23:29
URL: http://macae.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-