Vad är grejen mellan mig och cowboys?

2009-12-09 @ 23:25:26
Vad är grejen mellan mig och cowboys? Brandmänn, poliser och militärer är sådant som normala kvinnor drömmer om. Vad är det då egentligen som jag tycker är så stört tilldragande med en man i hatt, boots, pistol och scarf som rider på en häst och röker cigaretter? Jag har säkert över 25 serietidningar med världens hetaste man Lucky Luke, och dessutom fyra tecknade dvd filmer med honom. Vad säger det om mig att den hetaste mannen jag vet (bortsätt från pojkvännen) är en tecknad seriefigur? Men Lucky Luke är brutal, rättvis, hård och ödmjuk. Han kan skjuta hål i enkronor och slå vuxna män genom fönsterutor.



Sen har vi ju alltid Clint Eastwood, går det att bli hårdare? Finns det någon bättre westernfilm än "the good the bad and the uggly"? Ikväll såg jag och Viktor en annan gammal westernklassiker med Clintan då Viktor på skämt frågade om jag tyckte han skulle skaffa en coboyhatt. Det värsta är att jag på riktigt skulle tycka det var hett. Seriöst, vad är det för fel på mig och varför finns det inga riltiga cowboys längre?


Postat av: Erika

Tänk dig honom i en snygg hatt, ett par heta chaps och ett par snygga boots =D



Jo idag är det bättre och biverkningarna har försvunnit. Så nu är jag frisk =)

2009-12-10 @ 08:15:06
URL: http://macae.blogg.se/
Postat av: Ellenore

Haha men det är ju som jag och sjörövare xD



Hoppas allt är bra :)



kramen

2009-12-10 @ 20:48:38
URL: http://stuffwithmel.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-