En trevlig tisdagskväll

2009-02-04 @ 15:00:57
Igårkväll hade jag och Daniel chillarkväll med Laura Croft och Tomb Raider. Vi satt i myssoffan och med kuddar och filtar och hade bunkrat upp oss med en flaska av mitt absoluta favorit rödvin Abali 2001, mörk Marabou Premium choklad med citron och ingerfära (som Daniel övertalade mig att testa) samt Mango.



Det var skönt att bara koppla av och slappa i en god vänns sällskap efter en stressig dag. Eftersom både jag och Daniel är stora Laura Croft fans efterlämnade fimen en härlig feal good känsla. Citron chokladen var till min stora förvåning jättegod - men passade inte riktigt i kombination till vinet som är ganska markant och fylligt i smaken.


Postat av: Annika

Vin....



Känner mig som värsta morsan här nu men jag menar bara väl.. Behöver föressten din adress i ett sms om du känner för det :P

2009-02-05 @ 15:00:33
URL: http://bloggerlii.blogg.se/annika
Postat av: MissX

Låter verkligen trevligt!

2009-02-10 @ 15:19:18
URL: http://lovemetoo.blogg.se/




Kom ihåg mig?







Trackback
-Info-



-Hej jag heter Frida och bor för tillfället i Umeå där jag studerar till Journalist. På min lediga tid gillar jag att dyka, se fotboll och umgås med vänner. Den här bloggen handlar om mig, mitt liv, min katastrofala klumpighet och min vardag. Välkommen!

-Kontakt: [email protected]

-Kategorier-

-Arkivet-

-Länkar-

-Translate-

-DesignBy-